... همیشه در دسترس ...

طبقه بندی موضوعی
حتما برای شما نیز گاهی پیش آمده است که قصد ارسال یک فایل حجیم را از طریق ایمیل برای دوستان خود داشته باشید، اما خدمت دهنده ایمیل به شما اجازه آپلود آن را به دلیل حج زیاد نمیدهد. در اینگونه مواقع بهترین راه استفاده از خدمات رایگان به اشتراک گذاری فایل ها بر روی وب و همچنین نرم افزارهای مخصوص به آن است. در اینجا شما را با یک نمونه از این ابزارها آشنا میکنیم.

به گزارش «تابناک» با وسعت گرفتن استفاده از اینترنت و به تدریج تبدیل شدن همه چیز به صفر و یک در دنیای جدید، نیاز کاربران به دسترسی به برخی فایلها و داده ها با سرعت هرچه تمام تر یک موضوع اساسی است. در این میان اما خدمات دهندگان ایمیل همچون گوگل اجازه آپلود بیش از 15 یا 25 مگابایت را به کاربران نمیدهند و در نتیجه کاربران باید این فایلها را در فضای Cloud ذخیره کرده و سپس لینک آن را برای دوستان خود ارسال کنند.

این کار زحمت کاربران را دوچندان میکند و در نتیجه ابزارهای جانبی برای اینکار، همین جا است که خودنمایی میکنند. نرم افزار Jumpshare یکی از ساده ترین و در عین حال کاربردی ترین این ابزار ها است:

یک ابزار کاربردی برای به اشتراک گذاری فایل با دوستان

برای دانلود این ابزار به وب سایت اصلی آن در اینجا مراجعه نمایید و بعد از نصب ابزار یک تور کوچک به شما طریق کلی کار با ابزار را نشان میدهد:

یک ابزار کاربردی برای به اشتراک گذاری فایل با دوستان

برای استفاده از این ابزار باید یک حساب کاربری در وب سایت اصلی آن یا از طریق آیکون برنامه که درTray قرار گرفته است، ایجاد نمایید. این ابزار قابلیت پشتیبانی از 200 نوع فرمت مختلف را در مرورگر دارا است. در نتیجه زمانی که یک فایل را برای دوست خود به اشتراک میگذارید، میتواند این فایل را در درون مرورگر مشاهده نماید، بدون نیاز به هیچ نرم افزاری:

یک ابزار کاربردی برای به اشتراک گذاری فایل با دوستان

کار با این ابزار بسیار ساده است. کافی است که فایلی را که میخواهید آپلود نمایید، کشیده و بر روی آیکون برنامه در Tray رها کنید. بعد از اتمام آپلود فایل لینک مربوط به آن به شکل خودکار در Clipboardقرار میگیرد. کافی است این لینک را برای دوست خود ارسال کنید. همچنین میتوانید با کلیک بر روی این آیکون در Tray گزینه های مختلف برای آپلود را ببینید:

یک ابزار کاربردی برای به اشتراک گذاری فایل با دوستان

همچنین این ابزار از یک قابلیت ذاتی برای عکاسی از صفحه نمایش شما برخوردار است و به خوبی از پس این وظیفه بر می آید:

یک ابزار کاربردی برای به اشتراک گذاری فایل با دوستان

همچنین پنل این سایت به شما اجازه میدهد که به سادگی با فایلهای خود سر کله بزنید و مانند همه نرم افزارهای Cloud همچون Dropbox آنها را مدیریت و حتما پاک کنید:

یک ابزار کاربردی برای به اشتراک گذاری فایل با دوستان

نسخه رایگان این ابزار 2 گیگابایت فضا را برای به اشتراک گذاری فایلها در اختیار شما میگذارد. اما نسخه تجاری آن این ظرفیت را تا 1 ترابایت افزایش داده است و همچنین برخی امکانات بیشتر نیز در اختیار کاربران میگذارد. در مجموع این ساده ترین و کاربردی ترین برنامه های موجود برای به اشتراک گذاری فایلها است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی