... همیشه در دسترس ...

طبقه بندی موضوعی

آموزش تصویری و مرحله به مرحله جیلبریک iOS 8.1.1

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۴۵ ق.ظ

تنها اندکی پس از رونمایی از ارائه آی او اس 8.1.1 جیلبرک آن آماده و در دسترس علاقه مندان قرار گرفت. اگر شما هم از طرفداران جیلبریک هستید ما برای شما آموزش چگونگی جیلبریک آی او اس 8.1.1 را آماده کرده ایم.

 

جیلبریکی که امروز برای شما آموزش خواهیم داد قابل استفاده بر روی آیفون 6 پلاس، 6، 5S،5C،5، 4S می باشد و توسط تیم TaiG  تهیه شده است.

برای شروع دیوایس خود را به آی او اس 8.1.1 آپدیت نمایید اگر نیاز به دانلود فریم ور 8.1.1 دارید می توانید ازاینجا دانلود نمایید و قبل از هر کاری حتما از گوشی خود بک آپ تهیه نمایید.

مرحله اول

پوشه ای با نام sec2sec بر روی دسکتاپ ایجاد نمایید و آخرین ورژن TaiG  را از اینجا دانلود نمایید و در پوشه ایجاد شده در دسکتاپ قرار دهید و اگر فایل دانلود شده بصورت zip است آنرا در همان پوشه از حالت فشرده خارج نمایید.

 

مرحله دوم

اگر گوشی شما دارای رمز ورود می باشد لطفا همانند تصویر زیر آن را غیر فعال نمایید.

 

مرحله سوم

به بخش تنظیمات یا Settings برگردید و وارد بخش iCloud شوید و در این بخش گزینه Find my iPhone را غیر فعال کنید. توجه کنید که این بخش حتما می بایست غیر فعال باشد. برای انجام اینکار می توانید از تصویر زیر کمک بگیرید.

 

مرحله چهارم

گوشی خود را بوسیله کابل یو اس بی به کامپیوتر متصل نمایید و پس از آن آیتیونز را باز کنید و بصورت دستی از گوشی خود بکاپ تهیه نمایید. این بخش از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که اگر به هر دلیلی در پروسه جیلبریک با مشکل مواجه شوید می توانید با استفاده از بکاپ به حالت اولیه برگردید.

 

مرحله پنجم

داخل پوشه sec2sec در صفحه دسکتاپ رفته و بر روی گزینه TaiGJBreak  کلیک کنید تا نرم افزار جیلبریک اجرا شود.

 

مرحله ششم

در این بخش مدل گوشی شما شناسایی شده و برای شروع جیلبریک می بایست تیک دوم را بردارید و بر روی دکمه سبز رنگ کلیک نمایید. لطفا توجه داشته باشید که تیک اول مربوط به نصب سیدیا می باشد و تیک دوم مربوط به نصب اپلیکیشن TaiGJBreak که شما می بایست تیک دوم را برداشته و برای شروع جیلبریک بر روی دکمه سبز رنگ کلیک نمایید.

 

مرحله هفتم

جیلبریک شروع شده و می بایست منتظر بمانید تا این مرحله به پایان برسد.

 

مرحله هشتم

وقتی که جیلبریک به پایان برسد و تمامی مراحل به درستی انجام شود شما شکلک خندانی همانند تصویر زیر را خواهید دید و گوشی شما ریست می شود و پس از آن شما اپلیکیشن سیدیا را بر روی صفحه نمایش خود خواهید دید. به همین راحتی شما موفق به جیلبریک گوشی خود شدید.

 

 


منبع: ثانیه به ثانیه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی