... همیشه در دسترس ...

طبقه بندی موضوعی

چگونگی تغییر نور نمایشگر در iOS 8 با دکمه Home

شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۳۲ ق.ظ

روشنایی خودکار یا همان Auto Brightness قابلیتی است که در گوشی های موبایل و تبلت ها به کار گرفته می شود تا به کمک یک سنسور ویژه، میزان نور محیط را تشخیص داده و روشنایی نمایشگر را متناسب با آن تنظیم نماید.

نور نمایشگر

به نقل ازگجت نیوز؛ به این ترتیب عمر باتری افزایش یافته و در عین حال کاربر نوری مناسب با محیط را برای چشمان خود از نمایشگر دریافت می کند. اما هستند افرادی که روشنایی خودکار را دوست ندارند و همینطور وجود دارند مواردی که دوست داریم به صورت دستی نور نمایشگر را کاملا کم (یا زیاد) نماییم. برای این مورد آخری راه حلی سریع در قالب یک ترفند ویژه و در سیستم عامل iOS 8 وجود دارد که کاربران اپل می توانند در صورت تمایل آن را به کار گیرند.

به بخش تنظیمات یا Settings رفته و وارد قسمت General و سپس Accessibility شده و Zoom را فعال نمایید.

 
نور نمایشگر

 

قابی مربع شکل ظاهر می شود. سه انگشت خود را سه بار همزمان درون آن بزنید تا منوی ویژه ای ظاهر شود.

 
نور نمایشگر

 

از منوی ظاهر شده، Full Screen Zoom را برگزینید. با انتخاب آن، ابعاد محتوای نمایشگر تغییر می کند. به کمک اسلایدر پایین منو و با کشیدن آن، نمایشگر را به حالت نرمال خود بازگردانید.

 
نور نمایشگر

 

وارد بخش Choose Filter شده و Low Light را انتخاب کنید. با این انتخاب، نور نمایشگر به شدت کاهش می یابد.

 
نور نمایشگر

 

به قسمت General از بخش Settings بازگشته و تا انتها اسکرول نمایید تا Accessibility Shortcut را ببینید. وارد آن شده و Zoom را تیک بزنید.

 
نور نمایشگر

 همین بود! از اکنون به بعد هر زمان که دکمه Home را سه بار بفشارید، نور صفحه نمایش مطابق با تنظیمی که انجام داده اید کاهش می یابد. با سه بار فشار مجدد، همه چیز سر جای خود باز می گردد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی