... همیشه در دسترس ...

طبقه بندی موضوعی

مدیریت Gmail به آسانی یک کلیک!

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۰۷ ق.ظ

همین الان اگر روی مرورگرتان نگاه کنید شاید برخی از شما بیش از ده تب باز کرده اید که تب مربوط به Gmail خود در آن گم شده است! ناگهان نیاز دارید که ایمیل تان را چک کنید و حتی ایمیلی ارسال کنید!

مدیریت Gmail به آسانی یک کلیک!

Gmail

برخی اوقات چنان سریع تب ها را جا به جا می کنیم که مرورگر قفل می کند و نیاز داریم یک بار مرورگر را از پایه ببندیم و باز کنیم! خب یک راه ساده خوشبختانه برای مرور ایمیل ها داریم که به شما کنترل و آزادی عمل بهتری می دهد!

به نقل ازبرسام؛ افزونه Gmail Notifier که برای فایرفاکس تهیه شده در واقع اولین کاری که قادر است انجام دهد این است که می توان با آن چند اکانت Gmail را با هم مدیریت کرد! بعد از معرفی اکانت ها حالا شما می توانید از کارایی این افزونه استفاده کنید. فقط کمی باهم مرور می کنیم

اول از همه Gmail Notifier را از لینک انتهایی به مرورگرتان بیفزایید!

بعد از این کار در بالا و سمت راست نشانه ای از جعبه نامه Gmail را مشاهده می کنید

 
Gmail-Notifier

زمانی که به شما هشدار ایمیل جدید داده می شود می توانید به راحتی، با یک کلیک بر روی آن، ایمیل تازه رسیده را از تولبار و در هر تبی که باشید بدون نیاز به ورد به جیمیل چک کنید.

در اینجا اولین ایمیلی که رسیده است برایتان نمایش می دهد، وقتی بر روی آیکون کلیک کردید این صفحه نشان داده می شود از همین بخش می توانید به پنل Gmail خود پرش کنید برای این کار روی دکمه G  در پایین و سمت چپ کلیک کنید. برای حذف هم روی سطل زباله و برای اسپم کردن هم روی علامت تعجب یا هشدار کلیک کنید! به همین راحتی می توانید کنترل خوبی از Gmail را در دست بگیرید.

زمانی که تمام ایمیل ها را خواندید این گزینه به صورت خاموش شده تبدیل می شود که اگر از هر تبی روی آن کلیک کنید فوری به بخش جیمیل هدایت می شوید و نیاز به پیدا کردن Gmail ندارید.

یکی از خوبی های این افزونه این است که به محض رسیدن ایمیل به صورت صوتی و به همراه یک پاپ آپ به شما هشدار می دهد!

از طرفی نصب این افزونه نیاز به ریستارت کردن مرورگر ندارد بنابراین با خیال راحت همین الان می توانید با استفاده از لینک زیر افزونه را روی مرورگر خود نصب کنید و از آن لذت ببرید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی