... همیشه در دسترس ...

طبقه بندی موضوعی

ویژگی‌ بیلد بعدی پیش‌نمایش ویندوز 10 چیست؟

يكشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۰۵ ب.ظ


به گزارش سافت‌گذر ؛ هیاهوی عرضه ویندوز 10 در حال حاضر تنها در حد بیلدهای مختلفی است که هر از گاهی در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد و کاربران را به نسخه بعدی ویندوز امیدوار (و یا از آن ناامید) می‌کند.

 


یکی از ویژگی‌های جدیدی که با ویندوز 10 نسخه پیش‌نمایش فنی می‌آید، دکمه‌های چند وظیفگی (دسکتاپ مجازی) و جستجو است که در نوار وظیفه هستند. در نسخه فعلی ویندوز 10، این دکمه‌ها به طور دائم در نوار وظیفه قرار دارند و نمی‌توان آن‌ها را حذف کرد. اگر شما هم هیچ استفاده‌ای از این دکمه‌ها نمی‌کنید، بخت با شما یار است، چرا که در نسخه‌های آینده، قادر به حذف این دکمه‌ها خواهید بود. در تصویر منتشر شده از بیلد 9879 (بالای همین خبر) می‌بینید چگونه می‌‌توان این دو دکمه را از ویندوز حذف کرد.

این تغییر کوچکی در سیستم‌عامل محسوب می‌شود، اما مسلماً بسیاری از کاربران را راضی خواهد کرد، چون اگر شما از هر کدام از این دکمه‌ها استفاده نمی‌کنید، وجود آن‌ها صرفاً فضایی را در نوار وظیفه شما اشغال کرده است که اگر این دکمه‌ها نبودند، بیش‌تر به کارتان می‌آمد.

این تنها ویژگی‌ای نیست که در آینده به ویندوز اضافه خواهد شد. دکمه مرکز اعلان‌ها به احتمال زیاد، بیش‌تر به راست راست می‌رود و در برخی بیلدها، می‌بینیم که قابلیت‌های جدیدی به صفحه لاک‌اسکرین اضافه شده است. اما مطمئن نیستیم که آیا ویژگی‌های جدید صفحه لاک‌اسکرین را در بیلد پیش‌نمایش فنی بعدی خواهیم دید یا نه.

به گزارش سافت‌گذر ؛ نکته‌ای هم در مورد بیلد 9880 بگوییم و آن این‌که انجمن‌های زیادی در اینترنت معتقدند که این بیلد، بیلد عمومی بعدی است. در حال حاضر، بیلد 9880 در اختیار گروه اصلی آزمایش ویندوز قرار نگرفته است، این گروه اصلی آزمایش، آخرین افرادی هستند که قبل از رسیدن بیلدهای ویندوز به «خودی‌ها» آن‌ها را آزمایش می‌کنند. این بیلد هنوز هم ممکن است نسخه بعدی ویندوز باشد، اما اقدامات انجام شده برای انتشار بیلدهای 9841 و 9860 (هنوز) درون شبکه مایکروسافت رخ نداده است تا ما را به عرضه عمومی این بیلد امیدوار کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی