... همیشه در دسترس ...

طبقه بندی موضوعی

امکان اضافه کردن یادآوری به Google Now

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۳ ب.ظ


Google Now Reminder

به نقل اززومیت؛ گوگل امکان ایجاد Reminder در Google Now از طریق سرویس جستجوی مرورگر کروم را فراهم کرده است. کافی است تا در نوارد آدرس پیش از کار مورد نظر و زمان و مکان انجامش (اختیاری) عبارت add reminder را اضافه کنید تا گوگل آن کار را به لیست یادآورهای شما اضافه کند.

یکی از بخش‌های جذاب در سرویس جستجوی گوگل، گرفتن پاسخ‌های سریع و کوتاه در بالای لیست نتایج جستجو است. از طریق این بخش می‌توان به راحتی واحدهای پولی را به یکدیگر تبدیل کرد، در مورد اشخاص مهم اطلاعات کلی و تصاویر را مشاهده کرد و... . حال به نظر می‌رسد که این کمپانی امکان ایجاد Reminder در سرویس Google Now را نیز از طریق نوار جستجو فراهم کرده است.

برای استفاده از این سرویس کافی است پیش از کار مورد نظرتان عبارت «add reminder» یا «create reminder» را تایپ کنید. البته در آزمایشی که انجام دادیم عبارت «remind me to» هم همین کاراریی را داشت. همچنین با توجه به کار شما که در ادامه پیشوندهای فوق می‌آید، زمان، تاریخ، محل انجام آن کار و... نیز مشخص می‌گردد.

add-reminder

هنوز در برخی نقاط دنیا امکان دسترسی به این قابلیت وجود ندارد، ولی به زودی برای تمام افراد امکان افزودن یادآور از طریق باکس جستجو فراهم خواهد شد. گوگل متداوما سعی دارد تا سرویس جستجوی خود را با Google Now یکپارچه سازد و در این راه تا حد زیادی هم موفق بوده است. این قابلیت حتی در نوار URL مرورگر نیز کار می‌کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی