... همیشه در دسترس ...

طبقه بندی موضوعی
idboxtweak

هر چند کم، اما پیدا می‌شوند کاربرانی که چندین اپل آی‌دی داشته باشند. از این رو این نیاز که بتوان بدون دردسر از چندین اپل آی‌دی بر روی یک دستگاه استفاده کرد در موقعیت‌های مختلفی برای این افراد مطرح می‌شود. این مسأله حتی گاهاً در موقعیت‌هایی نظیر استفاده‌ی مشترک از یک آی‌دیوایس نمود بیشتری پیدا می‌کند. یا به عنوان مثالی دیگر می‌توان به موضوع انتشار پیش از موعد برخی بازی‌ها در اپ استور کشورهای خاص و کنجکاوی کاربران برای ساخت اپل آی‌دی در استور آن کشور اشاره کرد. به هر حال موقعیت‌هایی از این قبیل کم نیستند، اما اپل به طور رسمی روشی که بتوان به کمک آن از چندین اپل آی‌دی به طور همزمان بر روی آی‌دیوایس استفاده کرد پیش پای کاربران نمی‌گذارد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ در صورتی که دستگاهتان جیلبریک‌شده باشد این محدودیت نیز دیگر برایتان معنا نخواهد داشت. توییک تازه عرضه‌ای به نام IDBox دقیقاً با هدف رفع همین نیاز توسعه داده شده است. برای استفاده از این توییک و کار با آن نیاز است که پس از نصب به بخش تنظیمات آن رفته و اپل آی‌دی‌های خود را وارد کنید. پس از این کار کافی است بر روی هر یک از آن‌ها که قصد دارید به عنوان اکانت اصلی دستگاه مورد استفاده قرار بگیرند تپ کنید تا تبدیل به اکانت پیش‌فرض دستگاه شما شود. امکان ویرایش لیست آی‌دی‌ها نیز از همین قسمت فراهم است.

سوئیچ‌کردن بین اکانت‌ها به سادگی تپ‌کردن بر روی هر یک از آن‌هاست و علامت تیک را در کنار هر موردی که فعال باشد خواهید یافت. بخش تنظیمات جز گزینه‌ای برای فعال / غیرفعال‌کردن قابلیت تعویض زبان اپ استور به موازات تغییر اکانت گزینه‌ی دیگری در اختیارتان نمی‌گذارد.

 

cachecleanerbanner

IDBox را می‌توانید به رایگان از سیدیا دانلود کنید، اما استفاده از آن رایگان نیست و پس از دانلودشدن نیاز به خرید لایسنس معتبر آن به قیمت ۱.۴۹ دلار خواهید داشت. این لایسنس بر روی ۳ دستگاه قابل استفاده خواهد بود و از یک دستگاه به دستگاهی دیگر قابل انتقال است. IDBox با هر دو سیستم عامل آی‌آواس ۷ و ۸ سازگار است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی