... همیشه در دسترس ...

طبقه بندی موضوعی

ذخیره تصاویر اینستاگرام در ویندوز

دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۲۶ ق.ظ

اینستاگرام یک نرم افزار موبایل است که به طور گسترده در بین کاربران تلفن های همراه مورد استفاده قرار میگیرد این نرم افزار محبوب با موفقیتی که در سال های اخیر برای خود کسب کرده است یک شبکه اجتماعی اشتراک گذاری بزرگ عکس و ویدیو است. از آنجایی که اساس خدمات این شرکت بر پایه آپلود عکس به علاوه فیلتر های این نرم افزار است اجازه ذخیره محتوای به اشتراک گذاشته را نمیدهد. امروز ما به شما این آموزشُ میدهیم که با استفاده از یک نرم افزار ویندوز, عکس ها و ویدیو های به اشتراک گذاشته درون Instagram را دانلود کنید.

InstagramSaver یک نرم افزار open source (منبع باز) است که با تمام نسخه های ویندوز سازگار است. این نرم افزار دارای رابط کاربری خوبی است و شما را قادر به دانلود مطالب مورد نیاز خود میکند. کار با این برنامه بسیار آسان می باشد فقط کافی است اطلاعات مورد نیاز خواسته شده را وارد کنید. در بالای این برنامه آیکن های دانلود, توقف, لاگز (logs), تنظیمات, دونیت و help دارا می باشد. در گوشه سمت چپ بالا باید نام کاربری که میخواهید عکس های آن را ذخیره شود را وارد میکند و بعد بر روی دانلود کلیک میکنید.

روند کلی “اینستاگرام سیور” به سادگی صورت میگیرد فقط نام کاربری مورد نیاز را در فیلد خواسته شده وارد کنید و بعد روی “Download” کلیک کنید بقیه کارها به عهده ی این برنامه است!

InstagramSaverاین نرم افزار پس از باز خوانی تصاویر و ویدیو های عمومی لینک مخصوص آنها را گرفته و شروع به دانلود میکند و باید این نکته را اینجا ذکر کرد که تمامی عکس ها و ویدیو آن پروفیل را دانلود میکند!! پس این فرایند به صورت تکی نیست و شامل دانلود تمامی پست های کاربر است این روند ادامه دارد تا وقتی کامل و یا stop بشود. در زیر منوی بالای این برنامه قسمت دایرکتری ذخیره فایل ها قرار دارد که به صورت پیش فرض به این محل قرار دارد که شما میتوانید آن را عوض کنید.

InstagramSaver_DownloadInstagramSaver به صورت پیش فرض هیچ ویدیویی را دانلود نمیکند کع با رفتن به قسمت تظیمات(Settings) تیک آن را زده و فعال کنید علاوه بر این, برنامه به شما این آپشن را میدهد که اسکین و یا تم خود را انتخاب کنید این soft دارای دو پوسته تاریک و روشن است که برای کار در شب بهینه شده.

InstagramSaver-Settings

download-mediafire

حجم: 3 مگابایت


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی